Introduksjon

Velkommen til min blogg på nettet, hvilkens hensikt er å meddele informasjon som kan være interessant for andre å lese. Det jeg vil skrive om her vil ikke være så mye fokusert på mitt såkalte "personlige liv" eller hendelser som opptar meg i hverdagen.  Her vil du finne mine tanker og skriv om emner jeg synes er interessante og viktige å være klar over. Jeg håper å kunne meddele andre noe av verdi, og kanskje gi dem innsyn i ting de ikke har tenkt over før.. i det minste håper jeg at informasjonen her vil vekke leserens undring og nysgjerrighet på livet og virkeligheten. Tidligere pleide jeg å skrive ned mye av det jeg tenkte på og filosoferte over på en frekvent basis. Men over de siste årene har det vært heller tamt med skriving, til tross for at antall tanker og innsyn dramatisk har multiplisert seg og nådd nye høyder. Det har vært ganske overveldende, og til tider har jeg følt meg apatisk med tanke på alt jeg gjerne ville skrevet ned og meddelt andre. Men det er nå på tide å komme ut fra skyggene og meddele en del av hva jeg har funnet på min ferd. Jeg oppfordrer deg til å tenke selv, og ikke godta noe blindt i denne verden, inkludert det jeg skriver her. Still spørsmål ved hvorfor ting er som de er, og se gjennom illusjonene og løgnene som blir puttet foran oss. Vi har alle intelligensen og visdommen i oss... vi trenger bare å lytte til den. Kun ved å utvide vår bevissthet og forståelse ovenfor ting, vil vi kunne løse opp i problemene vi har skapt her i verden, og bevege oss mot en lykkelig og harmonisk framtid.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Oversikt over tekster